Rådhusets EAN-numre

Offentlige myndigheder modtager kun elektroniske fakturaer gennem NemHandel. Dette besluttede Folketinget ved Lov om offentlige betalinger m.v. i 2003. Formålet med loven er, at digitalisere den offentlige sektor med henblik på at gøre offentlige betalinger nemmere for borgere, virksomheder og myndigheder.

Rådhusindgang

EAN numre Rådhuset - Halsnæs Kommune

Send din faktura via NemHandel

Det er obligatorisk for virksomheder, der handler med det offentlige, at sende fakturaer i formatet OIOUBL, samt at overholde transportstandarden OIORASP - der gør det muligt at sende fakturaer sikkert på internettet. OIOUBL og OIORASP udgør tilsammen NemHandel.

Gratis NemHandel eller betalingsløsning

Virksomheder kan gratis sende fakturaer ved hjælp af NemHandel til alle offentlige myndigheder og institutioner. Har din virksomhed et økonomisystem, som kan lave fakturaer i NemHandelformatet, kan du gratis sende NemHandelfakturaer med det.

Har din virksomhed ikke et økonomisystem med indbygget NemHandel, kan du gratis bruge fakturablanketten på Virk.dk. Derudover tilbyder flere it-leverandører løsninger, hvor du gratis eller mod betaling kan sende NemHandel-fakturaer.

Gå til fakturablanketten på virk.dk.         

Se Halsnæs Kommunes organisationsbeskrivelse her.

Sidst opdateret 9. oktober 2017

Kontakt

Lene Nielsen
Økonomikonsulent
Telefon 47 78 45 22
lenn@halsnaes.dk

Hans-Jørgen Nielsen
Økonomikonsulent
Telefon 47 78 45 20
hajn@halsnaes.dk