Ændringer i telefontiderne sker i forbindelse med, at der i budgetaftalen for 2024-2027 er truffet beslutning om, at nedsætte telefontiden.
De nye telefontider er:
- Mandag til onsdag: kl. 9:00 til 13:00.
- Torsdag: kl. 10:00 til 17:00.
- Fredag: Rådhusets telefoner vil være lukkede.
Når rådhusets telefoner er lukkede, er der stadig mulighed for, at du som borger kan få hjælp og svar på dine spørgsmål.
Du kan benytte dig af:
- Den Digitale Hotline (DDH): Den Digitale Hotline kan besvare generelle spørgsmål og yde hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger.
- Robotten MUNI: På Halsnæs Kommunes hjemmeside kan du som borger få hjælp af robotten MUNI, der kan besvare en bred vifte af spørgsmål, og som løbende bliver udviklet til at kunne besvare endnu flere. Du finder MUNI nederst i højre hjørne på hjemmesiden.
Derudover kan du altid kontakte kommunen via sikker mail på mail@halsnaes.dk