Tidsbestilling
For at sikre en hurtig og effektiv service har Halsnæs Kommune tidsbestilling for personligt fremmøde i Borgerservice. Det betyder, at du altid skal bestille tid på forhånd til personligt møde i Borgerservice.
Har du flere ærinder i Borgerservice, skal du bestille flere tider - én til hvert ærinde.
Hvad kan Borgerservice hjælpe med?
I Borgerservice kan du blandt andet få generel råd og vejledning, hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger med videre. Se nedenfor:
Ved klik på den enkelte ydelse kan du finde mere information og evt. henvisning til muligheder for selvbetjening.
Finder du ikke det du søger, er du velkommen til at ringe til os på telefon 47 78 40 00. Du kan finde vores telefon- og åbningstider her.
Hvis du ikke har et MitID og skal bestille tid til andet end ovennævnte, kan du ringe til DDH (Den Digitale Hotline) på telefon 70 20 00 00 (Den Digitale Hotline).
Hvis du har bestilt tid i Borgerservice, men ønsker at ændre tidspunktet eller aflyse tiden helt, kan du gøre det på 3 måder:
- Følg linket i den SMS eller e-mail, som du fik i forbindelse med bestilling af tiden i Borgerservice.
- Klik på nedenstående link og log ind med MitID. Vælg 'Bookingoversigt' og 'Bookinger' og klik herefter på 'detaljer' ud for din booking, hvor du har mulighed for at ombooke eller aflyse.
- Kontakt Halsnæs Kommunes Kontaktcenter på telefon 47 78 40 00.