Ansøgere skal udfylde ansøgningsskemaet på Halsnæs Kulturelt Samråds hjemmeside www.halsnaeskultur.dk
Ansøgningen skal som minimum indeholde følgende:
- Beskrivelse af arrangementet/aktiviteten
- Hvilket beløb søges der om
- Hvem retter arrangementet sig mod
- Tid og sted for arrangementets afholdelse
- Evt. entré
- Budget med indtægter og udgifter
- Seneste godkendte regnskab (såfremt der er tale om en forening)
- Vedtægter for foreningen (såfremt der er tale om en forening, som ikke er medlem af Halsnæs Kulturelt Samråd)
- Oplysninger om der er søgt/modtaget støtte fra andre. Det behøver ikke kun være økonomisk støtte, men kan også være i form af PR, udlån af lokaler, udstyr m.v.
- Navn og adresse på ansvarlig person for arrangementet
- Oplysninger om CVR-nr. og Nemkonto, hvor evt. tilskud/underskudsgaranti skal indsættes (såfremt der er tale om en forening)