
Tidsbestilling
Grundet Regeringens nye restriktioner, der gælder fra den 9. december 2020, er det kun muligt at bestille tid i Borgerservice til akutte henvendelser, som kræver personligt fremmøde.
Som en konsekvens af COVID-19 og for at sikre en hurtig og effektiv service har Halsnæs Kommune indført tidsbestilling i Borgerservice. Det betyder, at du fremover altid skal bestille tid til personligt fremmøde i Borgerservice.
For at mindske risiko for coronasmitte opfordres du til at møde så tæt på det valgte mødetidspunkt som muligt samt at det kun er de personer, som er nødvendige for ekspeditionen, som møder frem. Der står desuden håndsprit til rådighed ved ankomststanderen i Borgerservice, som du opfordres til at benytte før og efter dit besøg.
Har du flere ærinder i Borgerservice, skal du bestille flere tider - én til hvert ærinde.
Hvad kan Borgerservice hjælpe med?
I Borgerservice kan du blandt andet få hjælp til følgende:
- Pas og kørekort
- NemID
- Folkeregister (flytning, lægevalg, sundhedskort, ind- og udrejse)
- Beboerindskudslån
- Lån til betaling af ejendomsskat
- Enkeltydelse
- Personlige tillæg
- Helbredstillæg
- Udlevering af mundbind (særlige grupper samt studerende)
- Vejledning i digitale selvbetjeningsløsninger
- Spørgsmål vedr. udbetaling af ydelser (kontanthjælp, sygedagpenge, flekslønstilskud mm.)
Ved klik på den enkelte ydelse kan du finde mere information og evt. henvisning til muligheder for selvbetjening.
Finder du ikke det du søger, er du velkommen til at ringe til os på telefon 4778 4000. Vores telefon- og åbningstider finder du nederst på hjemmesiden.
Hvis du ikke har et NemID, kan du kontakte os på telefon 4778 4000 og bestille en tid.