Der er i øjeblikket et landsdækkende nedbrud på det telefonsystem, der blandt andet bruges på Halsnæs Rådhus. Der arbejdes på højtryk for at løse problemet.
Der er i øjeblikket et landsdækkende nedbrud på det telefonsystem, der blandt andet bruges på Halsnæs Rådhus. Der arbejdes på højtryk for at løse problemet.
Nedbruddet betyder, at borgere godt kan ringe til Halsnæs Kommune, men de kan opleve problemer, når de ringer til medarbejdere eller sagsbehandlere via direkte numre. I stedet for at komme igennem til den ønskede medarbejder eller sagsbehandler, stilles borgerne om centralt til Kontaktcentret.
I Kontaktcentret gør nedbruddet, at medarbejderne ikke kan se, hvilken medarbejder, sagsbehandler eller afdeling, der oprindeligt er blevet ringet til, og de kan ikke stille telefonerne om.
Hvis dem der ringer, kender navnet på den medarbejder eller sagsbehandler, de gerne vil have fat i, så har Kontaktcentret mulighed for at hjælpe via e-mail. Det vil derfor være en hjælp, hvis man har navnet klar, når man ringer.
Desværre vides det endnu ikke, hvornår problemet er løst, men der arbejdes på at få udbedret fejlen.